Masz pytania? Napisz do nas

Zrobimy dobry PR dla Twojego najlepszego produktu!

Masz tylko 8 sekund na wykorzystanie szansy i zdobycie bramki!

mobilna strona docelowa jednego produktu lub usługi, CTA (wezwanie do działania), formularz kontaktowy, indywidualny design, dobór unikalnej grafiki i spójnej kolorystyki.

500 zł

Generowanie możliwie największej liczby zapytań, czyli klientów.

Jeden z wielu

Do podkreślenia najważniejszych cech Twojego produktu lub usługi najlepszym rozwiązaniem jest wysokiej jakości strona internetowa skoncentrowana tylko i wyłącznie na pojedynczym temacie. Dzięki znajomości rynku e-marketingu, projektujemy szyte na miarę strony docelowe, zwracające uwagę internautów oraz zwiększające liczbę konwersji.

Konwersja i lojalność

Żadna akcja reklamowa nie przyniesie tak świetnych rezultatów, jeżeli nie będzie jej towarzyszył dobrze przygotowana strona docelowa (landing page). Landing page jest logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Głównym celem strony tego typu jest konwersja. Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonych czynności wg schematu: wejście na stronę reklamową wzbudzającą pożądanie, rozpoczęcie procesu zakupu danego produktu lub usługi, pozostawienie danych kontaktowych podczas rejestracji lub wysłania zapytania, rekomendacja serwisu i jego oferty, ponowne odwiedziny lojalnego użytkownika serwisu, czyli w efekcie – Twojego najlepszego klienta mającego zaufanie do Twojej marki i wysokiej jakości danej oferty, przynoszącej mu korzyści.

Czego nie może zabraknąć?

Landing Page – to skuteczny sposób na promocję poszczególnych produktów lub usług. Prowadząc kompleksowe i długofalowe działania, promujące całą markę, sklep czy pakiet usług,  pojedynczy serwis nie wystarczy do przejrzystej prezentacji wszystkich elementów z Twojej oferty.

Skuteczna landing page powinna zawierać: doskonałą i spójną z treścią grafikę/zdjęcie, nagłówek, logo, krótkie wprowadzenie w ofertę (chwytającą treść marketingowa), opis produktu lub usługi, formularz kontaktowy, przycisk CTA. (zachęcający do działania). Landing page nie tworzy się po to, aby zaangażować odbiorcę w zbędne rozczytywanie się na temat Twojej marki czy produktu – nadmiar treści kontekstowych nie jest wskazany. Ważne jest jednak, aby w warstwie słownej eksponować atuty Twojej oferty oraz korzyści, które potencjalny klient może zyskać, jeśli zdecyduje się na zakup, kontakt czy inną żądaną akcję.

CENTRUM DOWODZENIA

Mobility For a Global Energy Giant

Mobility For a Global Energy Giant

Following an extended period of consulting to AIFS, working closely with the internal team and gaining a deep understand
A Homeland Security Agency ds

A Homeland Security Agency

Following an extended period of consulting to AIFS, working closely with the internal team and gaining a deep understand
Putting the Customer in Control

Putting the Customer in Control

Following an extended period of consulting to AIFS, working closely with the internal team and gaining a deep understand
Leading Water Manufacturer

Leading Water Manufacturer

Following an extended period of consulting to AIFS, working closely with the internal team and gaining a deep understand
18% Increase in SEM-Driven Reservations

18% Increase in SEM-Driven Reservations

Following an extended period of consulting to AIFS, working closely with the internal team and gaining a deep understand
Midwest Children’s Hospital

Midwest Children’s Hospital

Following an extended period of consulting to AIFS, working closely with the internal team and gaining a deep understand
  • 1. Iterate Design

    We always start with people. Business is driven by human behavior. And we take a human-centered design approach to drive business results. Through observation, learning, and immersive research we are able to roadmap solutions that work for our clients and their customers.

  • 2. Validate Develop

    This is where we bring the design vision to life—uncovering and alleviating stumbling blocks that could interfere with successful implementation. Our 360-degree focus on customers and tech-agnostic approach allow us to develop flexible solutions that scale with business needs.

  • 3. Optimize Deliver

    Our global operation model and thousands of employees in 10 countries allow us to implement best practices and meet clients’ needs practically everywhere. From implementation to analysis, we go beyond solution launch to seek out continuous improvement for our clients—and ourselves.

Tomasz Król

Senior Account Manager

Ciągle w biegu, jednak wewnątrz spokojny i opanowany. Zarówno w świecie znanych firm, jak i tych mniejszych,  czuje się swobodnie i świetnie radzi sobie z nawiązywaniem nowych znajomości biznesowych. Koordynuje pracę specjalistów od marketingu i reklamy. Prywatnie miłośnik survivalu i podróżnik.

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

  • Będzie odpowiedzialny za koordynowanie realizacji Twoich projektów z zakresu e-marketingu Twojej firmy
  • Utworzy zaplecze z obsługą PHP
  • Pomoże Ci w zidentyfikowaniu Twoich potrzeb i zarekomenduje najlepsze rozwiązania dostępne na rynku

Nr 22 - hasło na router D-link

Kamil Janiec

W polu adresowym należy wpisać adres dostępowy: 192.168.0.1. Następnie w polu użytkownika wpisujemy słowo „admin„, pole hasła zazwyczaj pozostawiamy puste, o ile nie ma innych wytycznych na instrukcji widniejącej na spodzie routera. Następnie po zalogowaniu przechodzimy do zakładki „Wireless setup” i klikamy na zakładkę „Ręczne opcje połączeń bezprzewodowych„, gdzie wybieramy zakładkę „Wireless Security Mode” i z listy wybieramy opcję „Enable WPA/WPA2 Wireless Security„. Następnie wpisujemy hasło i klikamy na „Save Settings”. Well done! Możesz już korzystać ze swojego routera i bezpiecznie łączyć się z siecią!

Co to jest Landing Page i CTR

Blog co-to-jest-landing-page-i-ctr

Skuteczny Landing Page to forma kreacji,...

Czytaj

Strategia SEO i wzrost sprzedaży

Blog strategia-seo-i-wzrost-sprzedazy

Dobrze opracowana strategia SEO działa n...

Czytaj

Czym jest współczynnik konwersji

Blog czym-jest-wspolczynnik-konwersji

Mówiąc najprościej, współczynnik konwers...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podobała Ci się nasza porada? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z komputerem domowym lub wdrożyć bezpieczniejszy system dla dzieci godzinami surfujących w przestrzeni wirtualnej. Zapytaj: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.