Masz pytania? Napisz do nas

Sieć reklam skierowanych do określonej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe, w których ustalasz budżet i płacisz tylko za efekt.

Równoczesne wykorzystanie różnych kanałów reklamowych umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów na każdym etapie procesu zakupowego. Wzrost sprzedaży jest w pełni mierzalny, dzięki śledzeniu konwersji i transakcji e-commerce.

Opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcie w reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.

Działaj dwutorowo

Kampanie reklamowe doskonale wspomagają pozycjonowanie stron. Jeżeli obydwa procesy, z wykorzystaniem wspomnianych narzędzi, reklamy internetowej przeprowadzi doświadczony profesjonalista, wówczas możemy mieć 100% gwarancję uzyskania wysokiej pozycji naszego serwisu w najbardziej popularnej przeglądarce świata – Google. Co warto pamiętać, zarówno pozycjonowanie stron, jak i kampanie reklamowe są procesami wymagającymi czujnych i systematycznych działań pozycjonera. Z tego też względu czuwamy 24h/7 nad wynikami osiąganymi przez serwisy naszych klientów, które są widoczne dzięki kompleksowej i długofalowej skutecznej promocji w sieci.

Wysoki ROI

Profesjonalne prowadzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych polega na określeniu najlepszych słów kluczowych dobranych pod kątem Twojej działalności, codziennym śledzeniu trendów związanych ze zmianami słów kluczowych, wnikliwym monitoringu prowadzonej kampanii, tworzeniu skutecznych reklam tekstowych o wysokich wskaźnikach CTR (współczynnik klikalności) oraz ROI (zwrot z inwestycji), kontrolowaniu wyników prowadzonych kampanii reklamowych, przedstawianiu szczegółowych raportów, analiz i statystyk prezentujących efektywność powierzonej nam kampanii. Nasze szeroko zakrojone działania sprawią, że będziesz dobrze widoczny w sieci na Twoje hasła (frazy) kluczowe. Umiejętnie przeprowadzona kampania reklamowa, jest zbliżona do kampanii politycznej – pomożemy Ci uzyskać zwycięstwo w najbliższych wyborach dokonywanych przez internautów i w dodatku… dotrzymujemy wszystkich pisemnych obietnic. Dlaczego? Bo płacisz za naszą pracę jedynie wtedy, gdy widzisz efekty!

Co to są kampanie reklamowe i jakie są ich zalety?

Program Google AdWords umożliwia tworzenie reklam wyświetlanych na trafnych stronach wyników wyszukiwania w Google oraz w witrynach sieci naszych partnerów. Z kolei program Google AdSense udostępnia reklamy Google AdWords, wyświetlane w witrynach konkretnych osób. Firma Google płaci wydawcom internetowym za reklamy wyświetlane w ich witrynach według liczby kliknięć reklam przez użytkowników lub liczby wyświetleń reklam, zależnie od typu reklamy. Innymi słowy reklama AdWords to nic innego jak linki sponsorowane, czyli kampania reklamowa Twojej firmy, natomiast jeśli chcesz na swoim popularnym serwisie (np. portalu, vlogu) reklamować inne firmy – wówczas jest to reklama AdSense. Zarówno reklama AdWords, jak i AdSense przypomina internetową siatkę linków, rozprzestrzenioną w celu zdobywania jak największej ilości nowych odbiorców, którzy chodząc od strony do strony klikają ciekawy dla nich link reklamowy.

Zaletą kampanii AdWords jest fakt, iż Twoja reklama jest wyświetlana obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym ich w Google. Oznacza to, że reklama trafia bezpośrednio do osób już nią zainteresowanych. Linki sponsorowane są umieszczone na 3 pierwszych pozycjach na stronie wyszukiwania w przeglądarce Google. Dodatkowo możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników, a  płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają Twoją reklamę. Z kolei zaletą reklamy AdSense, jest fakt, iż reklamy wyświetlane są nie tylko w wynikach organicznych wyszukiwarki (linki sponsorowane), lecz także na licznych stronach reklamobiorców należących systemu AdSense. Na witrynach partnerskich AdSense wyświetlają się tematyczne reklamy, a więc użytkownik przeglądający dany serwis jest zainteresowany również treścią reklamową ściśle związaną z tematyką danego serwisu.

CENTRUM DOWODZENIA

Artanis tworzenie stron internetowych

Artanis

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
CM Arnica tworzenie stron internetowych

CM Arnica

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
  • 1. Iterate Design

    We always start with people. Business is driven by human behavior. And we take a human-centered design approach to drive business results. Through observation, learning, and immersive research we are able to roadmap solutions that work for our clients and their customers.

  • 2. Validate Develop

    This is where we bring the design vision to life—uncovering and alleviating stumbling blocks that could interfere with successful implementation. Our 360-degree focus on customers and tech-agnostic approach allow us to develop flexible solutions that scale with business needs.

  • 3. Optimize Deliver

    Our global operation model and thousands of employees in 10 countries allow us to implement best practices and meet clients’ needs practically everywhere. From implementation to analysis, we go beyond solution launch to seek out continuous improvement for our clients—and ourselves.

Piotr Chung

SEO Senior Specialist

Posiadacz Certyfikatu Qualified Google Advertising Professional. Ukończył uniwersytet Keio University z wyróżnieniem (Department of Information and Computer Science). Zaangażowany w tematykę SEO/SEM od kilkunastu lat, co pozwala mu efektywnie, swobodnie i kompetentnie korzystać z narzędzi SEO tj. Microsoft SEO Toolkit, Majestic SEO, Searchmetrics, Screaming Frog. Pasjonat systemu Google Adwords. Prywatnie posiadacz 4 DAN w Aikido (合氣道).

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

  • Skoordynuje proces planowania, budowy, realizacji oraz rozwoju strategii SEO dla Twojej firmy
  • Będzie odpowiedzialny za weryfikację oraz tworzenie analiz i rekomendacji SEM/SEO pod kątem wybranych przez Ciebie fraz kluczowych
  • Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie konfiguracji, raportów oraz analiz z wykorzystaniem Google Analytics zintegrowanych z Twoim serwisem www
  • Wyznaczy cele, zarządzanie i koordynację działań zespołu pracującego nad promocją Twojej marki
  • Będzie odpowiedzialny za nadzór nad analizą i monitoring strategii SEM/SEO

Nr 13 - wprowadzamy limit czasu

Piotr Chung

Jeśli Twoje dziecko spędza zbyt dużo czasu przed komputerem np. grając w gry lub korzystając z FB, dobrym rozwiązaniem może okazać się wprowadzenie tzw. limitu czasowego na komputerze. Można tego dokonać dosłownie w 5 minut poprzez kilka prostych i łatwych czynności. Otwieramy Panel sterowania – Konta użytkowników i Filtr rodzinny – Zarządzaj kontem. Następnie ustawiamy w zakładce Konfigurowanie ustawień kontroli rodzicielskiej opcję na Włączona, egzekwuj bieżące ustawienia, Limit czasu – Włączony. W nowym oknie w tabelce ustawiamy wybrane dni i godziny. Egzekwowanie pracy domowej stało się proste!

Reklama Facebook Ads

Blog reklama internetowa facebook ads

Grupa docelowa jest ustalana wg kryterió...

Czytaj

Statystyki Google Analytics

Blog statystyki google analytics

Czy masz stronę firmową lub bloga? Jeśli...

Czytaj

Strona mobilna czy responsywna

Blog strona mobilna i responsywna

Jak już wspomnieliśmy, strona mobilna je...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podobała Ci się nasza porada? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z komputerem domowym lub wdrożyć bezpieczniejszy system dla dzieci godzinami surfujących w przestrzeni wirtualnej. Zapytaj: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.