Masz pytania? Napisz do nas

Logo musi być rozpoznawalne i łatwe do zapamiętania!

Warto wybierać barwy stonowane, a nie jaskrawe.

Dobre logo to takie, w którym nie ma dużego nagromadzenia kolorów, najlepiej ograniczyć się do trzech kolorów. Pon­ad­cza­sowe logo­typy są również bar­dzo pro­ste. Paradok­sal­nie stworze­nie takiego znaku wymaga umiejętności, ogrom­nej wie­dzy i doświad­czenia.

Dlaczego warto wybiegnąć w przyszłość?

Obszar działalności

W momencie tworzenia logo warto zastanowić się, czy rozwój Twojej firmy będzie funkcjonować w jednym segmencie czy też może objąć zupełnie nowe obszary rynku. Nierzadko zdarza się, że dobrze prosperująca firma postanawia rozszerzyć zakres swojej działalności. Wtedy grafika związana mocno z dotychczasowym segmentem rynku stoi na przeszkodzie i powoduje konieczność zmiany logo. Nieraz potrzeba zastosować logo z dodatkowymi elementami, lub innymi zmianami, dla różnych działów firmy.

Przeznaczenie logo

Projektując logo dla Ciebie pamiętamy, że oprócz powyżej wspomnianych istotnych cech wzorowego logo, ważne jest to czy będzie ono odpowiednie np. do wytłoczenia, czy grawerowania, gdzie nie jest możliwe zróżnicowanie barwy grafiki. Zwłaszcza, że obecnie może się ono znaleźć praktycznie w każdym miejscu. Jako ekstremalne przykłady można przytoczyć grafikę Colonela Sandersa założyciela marki KFC widoczną z kosmosu, ułożoną za pomocą 65 tys. płytek w pustynnej strefie 51 oraz logo przeglądarki internetowej Firefox, także widoczne z kosmosu, a stworzone na zasadzie kręgów zbożowych (można powiedzieć, że to wersja achromatyczna – jednokolorowa).

Idealne logo czyli jakie?

Po pierwsze – czytelne! Biorąc pod uwagę fakt, że logo bardzo często występuje w małych rozmiarach, jest konieczne, żeby jego grafika (sygnet) i/lub tekst (logotyp) były łatwe i jednoznaczne do odczytania i identyfikacji na pierwszy rzut oka przez odbiorców. Po drugie – rozpoznawalność i łatwość zapadania w pamięć. Idealna sytuacja jest osiągnięta, jeśli potrafimy rozpoznać logo widząc tylko pojedynczą jego literę (np. Disney, Coca-Cola). Kolor jest najmocniejszym elementem wizualnym marki. Wg najnowszych badań aż 64% ludzi uważa, że jest ważniejszy od sloganu, kroju pisma, czy kształtu logo. Po trzecie – znaczenie i koncept. Przydatne jest, kiedy możemy bezproblemowo odczytać z logotypu czy sygnetu, czym się dana firma zajmuje. Mimo to, nie jest to w większości przypadków konieczne.

Najważniejszym czynnikiem na idealne logo jest pomysłowość. Nie jest to proste do zrobienia w sposób, który nie jest kolokwialnie mówiąc przekombinowany, lecz dobrze wykonane potrafi być bardzo efektowne (np. CPN).

CENTRUM DOWODZENIA

Artanis tworzenie stron internetowych

Artanis

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
CM Arnica tworzenie stron internetowych

CM Arnica

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
  • 1. Iterate Design

    We always start with people. Business is driven by human behavior. And we take a human-centered design approach to drive business results. Through observation, learning, and immersive research we are able to roadmap solutions that work for our clients and their customers.

  • 2. Validate Develop

    This is where we bring the design vision to life—uncovering and alleviating stumbling blocks that could interfere with successful implementation. Our 360-degree focus on customers and tech-agnostic approach allow us to develop flexible solutions that scale with business needs.

  • 3. Optimize Deliver

    Our global operation model and thousands of employees in 10 countries allow us to implement best practices and meet clients’ needs practically everywhere. From implementation to analysis, we go beyond solution launch to seek out continuous improvement for our clients—and ourselves.

Małgorzata Borek

Senior Graphic Designer

Adobe Photoshop, CorelDraw, Illustrator, AutoCad oraz wiele innych profesjonalnych programów graficznych to cały jej świat. Swój ponadprzeciętny talent graficzny wykorzystuje nie tylko do tworzenia zachwycających billboardów, plakatów, banerów czy logotypów, ale także do tworzenia zewnętrznych grafitti 3D oraz ostatnio modnych – muralach. Miłośniczka czworonogów – prywatnie uwielbia zwiedzać całą Polskę na czterech kółkach wraz ze swoim towarzyszem wypraw – 1,5 rocznym czekoladowym labradorem – Checo.

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

  • Przygotuje zachwycające i autentyczne kreacje graficzne promujące Twoją markę
  • Opracuje projekty graficzne do druku wielkoformatowego (billboardy, banery, siatki mesh, plakaty citylight, folie samoprzylepne, folie okienne OWV, druk na płótnie canvas, systemy wystawiennicze – roll up, szyldy reklamowe, tablice reklamowe, reklamy na płytach PCV, kasetony)
  • Wykona renowację zniszczonej fotografii i retusz zdjęć
  • Zaprojektuje grafikę na gadżety firmowe (kalendarze, foldery, długopisy, kubki, balony, itp.)

Nr 8 - bezpieczne logowanie

Agnieszka Kotecka

Czy zdarzyło Ci się kiedykolwiek logować na cudzym komputerze lub laptopie na swoją skrzynkę e-mail, konto Facebook’a lub NK, do e-banku lub bloga? Podczas wizyty u przyjaciół, cioci na imieninach, znajomych? Z pewnością tak! Logując się możesz pozostawić „zakodowane” hasło zapisane pod postacią gwiazdek lub kropek. Myślisz – „wszystko ok, nie widać przecież mojego hasła”. Nic bardziej mylnego. Właściciel komputera może je w błyskawiczny i bezproblemowy sposób odczytać i się zalogować. Jak? Wystarczy zaznaczyć hasło, kliknąć prawy przycisk myszy i wybrać pozycję „Zbadaj element”, otworzy się okno z kodem strony  i… Chcesz się dowiedzieć więcej? Zadzwoń: 602 708 864. Powiemy Ci jak dbać o swoją prywatność.

Audyt SEO

Blog audyt-seo

Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: - prz...

Czytaj

Facebook to życie

Blog facebook-to-zycie

Social media marketing wypracował własne...

Czytaj

Podaj dalej

Blog podaj-dalej

Marketing wirusowy jest „przenoszony” od...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podobała Ci się nasza porada? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z komputerem domowym lub wdrożyć bezpieczniejszy system dla dzieci godzinami surfujących w przestrzeni wirtualnej. Zapytaj: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.