Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: – przegląd tekstów i zamieszczonych grafik (znaczników) – ocenę optymalizacji treści pod kątem fraz kluc...
Warning: Use of undefined constant post - assumed 'post' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/themes/glb/tmpl/template-blog-medium.php on line 21
Social media marketing wypracował własne, specyficzne narzędzia i formy reklamy. W celu rozpoczęcia przygody na portalach społecznościowych należy zac...
Marketing wirusowy jest „przenoszony” od jednego użytkownika do drugiego i może być on w wielorakiej postaci, np. jako filmik, śmieszna reklama lub za...
E-mail marketing nawiązuje do koncepcji permission marketingu, zgodnie z którą odbiorca komunikatu marketingowego powinien wyrazić zgodę na jego otrzy...
Dobry copywriter potrafi zawrzeć w treści oferty handlowej kluczowe informacje w sposób przystępny, atrakcyjny i oryginalny. Podstawą copywritingu jes...
W celu przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, należy w pierwszej kolejności dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Tworząc listę słów kluczowych ...
Popularność tagów rosła wraz z rozwojem i popularnością Twittera. 23 sierpnia 2007 roku, Chris Messina (pomysłodawca hashtagów) zaproponował system do...
Grupa docelowa jest ustalana wg kryteriów tj.: lokalizacja, dane demograficzne, rodzaj pracy, zainteresowania czy status. Dzięki zastosowanym filtrom ...
Czy masz stronę firmową lub bloga? Jeśli odpowiedź brzmi “tak”, niezależnie od tego, czy są one do użytku osobistego, czy biznesowego, pot...
Jak już wspomnieliśmy, strona mobilna jest przeznaczona wyłącznie dla urządzeń mobilnych (smartfony, tablety), jest znacznie lżejsza niż strona respon...