Masz pytania? Napisz do nas

Kolory w marketingu decydują o wysokości sprzedaży!

Kolor żółty w reklamie wizualnej najbardziej przykuwa uwagę.

65% klientów podczas wyboru produktu uważa kolor za najistotniejszy element motywujący do zakupu. Określone barwy mają wpływ na wybrane zachowania konsumenckie, dlatego producenci zwracają szczególną uwagę nie tylko na barwy produktów, lecz również opakowań.

Niemal każdą barwę można dopasować pod kątem klienta w taki sposób, aby przyciągnąć uwagę do marki.

Magia reklamy

W zakresie reklamy wizualnej zaspokajamy potrzeby m.in.: sieci handlowych, usługowych i kinowych, multipleksów, butików, banków, hoteli, stacji paliw, restauracji i pubów, salonów samochodowych, centrów gier i rozrywki, sklepów i myjni samochodowych oraz klientów indywidualnych. Jesteśmy w stanie podjąć każde wyzwanie i zrealizować nietypowe zlecenie terminowo i zgodnie z założeniami. Powodujemy długotrwały efekt WOW. Jak? Liczy się pomysł!

Radość z posiadania

W ponad 80% informacje, które do nas docierają są odbierane za pośrednictwem zmysłu wzroku. To co nam się wydaje atrakcyjne i co nam się podoba, chcemy posiadać. Siła oddziaływania kolorów jest istotna i warto zwrócić na nią uwagę podczas planowania projektowania reklamy graficznej lub logo, ponieważ kolory wpływają na naszą psychikę i układ nerwowy. Projektowanie reklamy wizualnej, która ma przyciągnąć tłumy i w konsekwencji sprzedać dany produkt, jest jak przygotowanie się do pierwszej randki. Chcemy wypaść na niej jak najlepiej: wyglądać elegancko i modnie, zabłysnąć intelektem i dobrym humorem, prowadzić ciekawy i ożywiony dialog, aż w końcu… być razem – im dłużej, tym lepiej. Podobnie jest z idealnie dopracowaną reklamą – ma być intrygująca wizualnie (wzbudzać pożądanie), zawierać ciekawą oprawę tekstową (hasło reklamowe zapadające w podświadomość) aż w końcu… dawać poczucie satysfakcji i bezpieczeństwa (radość z posiadania). Dlaczego tak jest? Odpowiemy Ci osobiście.

Uwolnij swoją siłę przekazu!

Wystrój sklepu i jego oznakowanie często określane są mianem „niemego sprzedawcy”, ponieważ jako całość stanowią pierwszy i najważniejszy komunikat z potencjalnym klientem. Ocena sklepu pod kątem witryny wykonywana jest błyskawicznie – zaledwie w czasie krótszym niż 5 sekund. Mając ten niezwykle istotny fakt na uwadze, projektujemy wyróżniające się na rynku modne kreacje, które wywołują chęć pożądania i natychmiastowego zakupu danego produktu lub zamówienia usługi. Odpowiednia aranżacja witryny sklepowej i całego sklepu decydują o efektywności sprzedaży, ale też o tym czy dany przechodzeń wejdzie do sklepu, czy obojętnie przejedzie obok. Umiejętnie przygotowana grafika w postaci plakatu, billboardu, opakowania, zdjęcia, folderu to recepta na sukces! Tworząc perfekcyjną reklamę wizualną uwalniamy spontaniczną siłę przekazu, która ma ogromny wpływ na podświadomość Twoich odbiorców i tym samym zmusza ich do określonych zachowań – dokonania wyboru na TAK!

Wykonujemy wszystkie rodzaje projektów na potrzeby reklamy wizualnej, np.: napisy 3D, billboardy, totemy, tablice reklamowe, witryny, banery, potykacze, grafika na pojazdach, ekspozytory ROLL-UP, reklama na budynkach, reklama na przyczepach. Wybierz swoją kreację, my dostarczymy Ci finalny produkt, za który zapłacisz tylko wtedy, gdy będziesz z niego w pełni zadowolony.

CENTRUM DOWODZENIA

Artanis tworzenie stron internetowych

Artanis

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
CM Arnica tworzenie stron internetowych

CM Arnica

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
  • 1. Iterate Design

    We always start with people. Business is driven by human behavior. And we take a human-centered design approach to drive business results. Through observation, learning, and immersive research we are able to roadmap solutions that work for our clients and their customers.

  • 2. Validate Develop

    This is where we bring the design vision to life—uncovering and alleviating stumbling blocks that could interfere with successful implementation. Our 360-degree focus on customers and tech-agnostic approach allow us to develop flexible solutions that scale with business needs.

  • 3. Optimize Deliver

    Our global operation model and thousands of employees in 10 countries allow us to implement best practices and meet clients’ needs practically everywhere. From implementation to analysis, we go beyond solution launch to seek out continuous improvement for our clients—and ourselves.

Krzysztof Zagórski

Head Creative Artist

Szef wszystkich szefów artystycznych. Na pamięć obsługuje kompleksowe programy graficzne tj. QuarkXPress, Photoshop, Adobe Illustrator, Corel Draw, Macromedia Flash. Pracował w kliku wiodących agencjach w kraju. Hobbystycznie kolekcjonuje białą broń.

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

  • Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji multimedialnych
  • Będzie odpowiedzialny za koordynowanie i czuwanie nad zgodnością pracy działów wspierających prace kreatywne ze wszystkimi założeniami realizowanych projektów
  • Będzie czuwać nad zapewnieniem terminowości wszystkich prowadzonych projektów
  • Będzie odpowiedzialny za współpracę z innymi zespołami w celu zapewnienia spójności oferty produktowej

Nr 12 - jakie jest moje IP?

Krzysztof Zagórski

Adres IP (ang. Internet Protocol – podstawowy protokół stosowany w Internecie) to numer przypisany pojedynczemu urządzeniu jakim jest np.: komputer, telefon, tablet, za pomocą którego łączysz się z siecią. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jakie jest IP komputera, którego aktualnie używasz? Jeśli tak, jesteś w odpowiednim miejscu. Łatwo to sprawdzić.  Jest wiele sposobów na poznanie swojego IP, można na przykład skorzystać z tej strony przygotowanej przez Wirtualną Polskę: twojeip.wp.pl – po wejściu na nią możesz zobaczyć swoje IP oraz sprawdzić szybkość łącza.

Audyt SEO

Blog audyt-seo

Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: - prz...

Czytaj

Facebook to życie

Blog facebook-to-zycie

Social media marketing wypracował własne...

Czytaj

Podaj dalej

Blog podaj-dalej

Marketing wirusowy jest „przenoszony” od...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podobała Ci się nasza porada? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z komputerem domowym lub wdrożyć bezpieczniejszy system dla dzieci godzinami surfujących w przestrzeni wirtualnej. Zapytaj: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.