Masz pytania? Napisz do nas

Tomasz Król

Senior Account Manager
Grupa Projektanci Stron

Zrobimy dobry PR dla Twojego najlepszego produktu!

Strona docelowa, podobnie jak klasyczna strona internetowa, jest poddawana procesowi organicznego wyszukiwania (w najbardziej popularnej wyszukiwarce Google), a więc optymalizacja SEO, statystyki Google Analytics oraz śledzenie tak ważnego parametru, jakim jest współczynnik konwersji mają kluczowe znaczenie dla osiągnięcia celu, dla którego landing został przygotowany. Oprócz tradycyjnego ruchu organicznego (bezpłatnego), landing page może być promowana również dzięki Google Adwords (linki sponsorowane). Dobra widoczność osiągnięta dzięki pozycjonowaniu lub kampanii reklamowej to dopiero połowa sukcesu. Równie ważne jest zrealizowanie celu (np. zapisanie się odbiorcy do newslettera), jaki strona docelowa ma osiągnąć. Stosuje się tu przede wszystkim zachęcające do działania elementy (Call To Action), marketingową treść (copywriting) lub oryginalną grafikę.

Internet nie gryzie. Serio. Dowiedz się wszystkiego w przystępny sposób lub sprawdź czego jeszcze nie wiesz. Więcej o wykonaniu Landingu i jak działamy w tym zakresie przeczytasz pod zakładką: Landing Page lub jeśli wolisz porozmawiać –  zadzwoń do nas 602 708 864.

Reklama Facebook Ads

Blog reklama internetowa facebook ads

Grupa docelowa jest ustalana wg kryteriów tj.: lokalizacja, dane demograficzne, rodzaj pracy, zainteresowania czy status. Dzięki zastosowanym filtrom Facebook Ads sam wyz...

Czytaj dalej →
We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.