Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Kampanie produktowe Google AdWords i AdSense
Masz pytania? Napisz do nas

Kampanie reklamowe | Google Ads

Sieć reklam skierowanych do określonej grupy docelowej.

Kampanie reklamowe, w których ustalasz budżet i płacisz tylko za efekt.

Google Ads to:

to system pozwalający na wygenerowanie kampanii reklamowej, dzięki której mamy możliwość dotarcia do wybranej grupy docelowej w odpowiednim miejscu i czasie.

Opłata pobierana jest wyłącznie za kliknięcie w reklamę, a nie za samo jej wyświetlenie.

Działaj dwutorowo

Kampanie reklamowe doskonale wspomagają pozycjonowanie stron. Jeżeli obydwa procesy, z wykorzystaniem wspomnianych narzędzi, reklamy internetowej przeprowadzi doświadczony profesjonalista, wówczas możemy mieć 100% gwarancję uzyskania wysokiej pozycji naszego serwisu w najbardziej popularnej przeglądarce świata – Google. Co warto pamiętać, zarówno pozycjonowanie stron, jak i kampanie reklamowe są procesami wymagającymi czujnych i systematycznych działań pozycjonera. Z tego też względu czuwamy 24h/7 nad wynikami osiąganymi przez serwisy naszych klientów, które są widoczne dzięki kompleksowej i długofalowej skutecznej promocji w sieci.

Wysoki ROI

Profesjonalne prowadzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych polega na określeniu najlepszych słów kluczowych dobranych pod kątem Twojej działalności, codziennym śledzeniu trendów związanych ze zmianami słów kluczowych, wnikliwym monitoringu prowadzonej kampanii, tworzeniu skutecznych reklam tekstowych o wysokich wskaźnikach CTR (współczynnik klikalności) oraz ROI (zwrot z inwestycji), kontrolowaniu wyników prowadzonych kampanii reklamowych, przedstawianiu szczegółowych raportów, analiz i statystyk prezentujących efektywność powierzonej nam kampanii. Nasze szeroko zakrojone działania sprawią, że będziesz dobrze widoczny w sieci na Twoje hasła (frazy) kluczowe. Umiejętnie przeprowadzona kampania reklamowa, jest zbliżona do kampanii politycznej – pomożemy Ci uzyskać zwycięstwo w najbliższych wyborach dokonywanych przez internautów i w dodatku… dotrzymujemy wszystkich pisemnych obietnic. Dlaczego? Bo płacisz za naszą pracę jedynie wtedy, gdy widzisz efekty!

Co to są kampanie reklamowe i jakie są ich zalety?

Program Google AdWords umożliwia tworzenie reklam wyświetlanych na trafnych stronach wyników wyszukiwania w Google oraz w witrynach sieci naszych partnerów. Z kolei program Google AdSense udostępnia reklamy Google AdWords, wyświetlane w witrynach konkretnych osób. Firma Google płaci wydawcom internetowym za reklamy wyświetlane w ich witrynach według liczby kliknięć reklam przez użytkowników lub liczby wyświetleń reklam, zależnie od typu reklamy. Innymi słowy reklama AdWords to nic innego jak linki sponsorowane, czyli kampania reklamowa Twojej firmy, natomiast jeśli chcesz na swoim popularnym serwisie (np. portalu, vlogu) reklamować inne firmy – wówczas jest to reklama AdSense. Zarówno reklama AdWords, jak i AdSense przypomina internetową siatkę linków, rozprzestrzenioną w celu zdobywania jak największej ilości nowych odbiorców, którzy chodząc od strony do strony klikają ciekawy dla nich link reklamowy.

Zaletą kampanii AdWords jest fakt, iż Twoja reklama jest wyświetlana obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym ich w Google. Oznacza to, że reklama trafia bezpośrednio do osób już nią zainteresowanych. Linki sponsorowane są umieszczone na 3 pierwszych pozycjach na stronie wyszukiwania w przeglądarce Google. Dodatkowo możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników, a  płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają Twoją reklamę. Z kolei zaletą reklamy AdSense, jest fakt, iż reklamy wyświetlane są nie tylko w wynikach organicznych wyszukiwarki (linki sponsorowane), lecz także na licznych stronach reklamobiorców należących systemu AdSense. Na witrynach partnerskich AdSense wyświetlają się tematyczne reklamy, a więc użytkownik przeglądający dany serwis jest zainteresowany również treścią reklamową ściśle związaną z tematyką danego serwisu.

CENTRUM DOWODZENIA

Artanis tworzenie stron internetowych

Artanis

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
CM Arnica tworzenie stron internetowych

CM Arnica

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
linki sponsorowane google

Nr 8 - Linki sponsorowane Google

Paweł Lisowski

Linki sponsorowane (Google Ads), to opcja oferowana przez Google witrynom i firmom, które chcą uiścić opłatę za pojawienie się w wynikach wyszukiwania odpowiednich zapytań. Linki sponsorowane Google to doskonały sposób na zdobycie popularności marki i przyciągnięcie użytkowników – Twoich potencjalnych klientów.

Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu: Linki sponsorowane Google.

Audyt SEO

Blog audyt-seo

Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: - prz...

Czytaj

Facebook to życie

Blog facebook-to-zycie

Social media marketing wypracował własne...

Czytaj

Podaj dalej

Blog podaj-dalej

Marketing wirusowy jest „przenoszony” od...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podoba Ci się nasz artykuł? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z hasłami e-commerce lub wdrożyć dedykowane rozwiązania na potrzeby Twojej strony. Zadzwoń: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

Paweł Lisowski

Senior Positioner/SEO

Nie spocznie dopóki nie osiągnie wyznaczonych celów, konsekwentny w swoich działaniach i odpowiedzialny za powierzone projekty. Na bieżąco aktywnie śledzi techniczne nowinki związane z wyszukiwarką Google pod kątem statystyk i algorytmów. Pozycjoner ze sporą dozą kreatywności i intuicji w projektowaniu strategii pozycjonowania stron. Uwielbia współzawodnictwo w sportach grupowych, w szczególności siatkówkę.

Zobacz wszystkie publikacje Autora

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

• Będzie odpowiedzialny za długoterminowe planowanie, realizację oraz rozwój strategii SEO dla Twojej firmy
• Wykona pozycjonowanie i optymalizację Twojego serwisu internetowego pod kątem wybranych fraz kluczowych
• Będzie odpowiedzialny za przeprowadzanie konsultingu z klientem z zakresu SEO/SEM

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.