Generowanie możliwie największej liczby zapytań, czyli klientów.
Landing Page – to skuteczny sposób na promocję poszczególnych produktów lub usług. Prowadząc kompleksowe i długofalowe działania, promujące całą markę, sklep czy pakiet usług, pojedynczy serwis nie wystarczy do przejrzystej prezentacji wszystkich elementów z Twojej oferty.
Skuteczna landing page powinna zawierać: doskonałą i spójną z treścią grafikę/zdjęcie, nagłówek, logo, krótkie wprowadzenie w ofertę (chwytającą treść marketingowa), opis produktu lub usługi, formularz kontaktowy, przycisk CTA. (zachęcający do działania). Landing page nie tworzy się po to, aby zaangażować odbiorcę w zbędne rozczytywanie się na temat Twojej marki czy produktu – nadmiar treści kontekstowych nie jest wskazany. Ważne jest jednak, aby w warstwie słownej eksponować atuty Twojej oferty oraz korzyści, które potencjalny klient może zyskać, jeśli zdecyduje się na zakup, kontakt czy inną żądaną akcję.