Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2854

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2858

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/users/artani01/public_html/domains/projektancistron.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3708
Landing Page | Strona docelowa w kampanii reklamowej
Masz pytania? Napisz do nas

Responsywne Strony Docelowe | Landing Page

Zrobimy dobry PR dla Twojego najlepszego produktu!

Masz tylko 8 sekund na wykorzystanie szansy i zdobycie bramki!

Landing zawierający:

CTA (wezwanie do działania), formularz kontaktowy, indywidualny design, dobór unikalnej grafiki i spójnej kolorystyki, tekst i hasła sprzedażowe.

500 zł

Generowanie możliwie największej liczby zapytań, czyli klientów.

Jeden z wielu

Do podkreślenia najważniejszych cech Twojego produktu lub usługi najlepszym rozwiązaniem jest wysokiej jakości strona internetowa skoncentrowana tylko i wyłącznie na pojedynczym temacie. Dzięki znajomości rynku e-marketingu, projektujemy szyte na miarę strony docelowe, zwracające uwagę internautów oraz zwiększające liczbę konwersji.

Konwersja i lojalność

Żadna akcja reklamowa nie przyniesie tak świetnych rezultatów, jeżeli nie będzie jej towarzyszył dobrze przygotowana strona docelowa (landing page). Landing page jest logicznym rozszerzeniem treści znajdującej się w reklamie. Głównym celem strony tego typu jest konwersja. Proces konwersji, w zależności od przyjętej strategii marketingowej, oznacza wykonanie przez użytkownika określonych czynności wg schematu: wejście na stronę reklamową wzbudzającą pożądanie, rozpoczęcie procesu zakupu danego produktu lub usługi, pozostawienie danych kontaktowych podczas rejestracji lub wysłania zapytania, rekomendacja serwisu i jego oferty, ponowne odwiedziny lojalnego użytkownika serwisu, czyli w efekcie – Twojego najlepszego klienta mającego zaufanie do Twojej marki i wysokiej jakości danej oferty, przynoszącej mu korzyści.

Czego nie może zabraknąć?

Landing Page – to skuteczny sposób na promocję poszczególnych produktów lub usług. Prowadząc kompleksowe i długofalowe działania, promujące całą markę, sklep czy pakiet usług,  pojedynczy serwis nie wystarczy do przejrzystej prezentacji wszystkich elementów z Twojej oferty.

Skuteczna landing page powinna zawierać: doskonałą i spójną z treścią grafikę/zdjęcie, nagłówek, logo, krótkie wprowadzenie w ofertę (chwytającą treść marketingowa), opis produktu lub usługi, formularz kontaktowy, przycisk CTA. (zachęcający do działania). Landing page nie tworzy się po to, aby zaangażować odbiorcę w zbędne rozczytywanie się na temat Twojej marki czy produktu – nadmiar treści kontekstowych nie jest wskazany. Ważne jest jednak, aby w warstwie słownej eksponować atuty Twojej oferty oraz korzyści, które potencjalny klient może zyskać, jeśli zdecyduje się na zakup, kontakt czy inną żądaną akcję.

CENTRUM DOWODZENIA

Artanis tworzenie stron internetowych

Artanis

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
CM Arnica tworzenie stron internetowych

CM Arnica

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
reklama internetowa facebook ads

Nr 6 - Reklama Facebook Ads

Tomasz Król

Z uwagi na fakt, że reklama na portalu społecznościowym Facebook opiera się na założeniu targetowania, mamy pewność, że trafi ona tylko do wybranych odbiorców. Algorytm Facebook Ads filtruje użytkowników, do których ma zostać dana reklama zaadresowana. Najtrafniej wyjaśnia to sam Facebook, który mówi, że usługa jest „sposobem na znalezienie swoich klientów zanim oni zaczną Ciebie szukać”. W praktyce znaczy to, że sam ustalasz tzw. grupę docelową odbiorców, którym zostanie zaprezentowana dana reklama.

Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu: Reklama Facebook Ads.

Audyt SEO

Blog audyt-seo

Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: - prz...

Czytaj

Facebook to życie

Blog facebook-to-zycie

Social media marketing wypracował własne...

Czytaj

Podaj dalej

Blog podaj-dalej

Marketing wirusowy jest „przenoszony” od...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podoba Ci się nasz artykuł? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z hasłami e-commerce lub wdrożyć dedykowane rozwiązania na potrzeby Twojej strony. Zadzwoń: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

Tomasz Król

Senior Account Manager

Ciągle w biegu, jednak wewnątrz spokojny i opanowany. Zarówno w świecie znanych firm, jak i tych mniejszych,  czuje się swobodnie i świetnie radzi sobie z nawiązywaniem nowych znajomości biznesowych. Koordynuje pracę specjalistów od marketingu i reklamy. Prywatnie miłośnik survivalu i podróżnik.

Zobacz wszystkie publikacje Autora

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

• Będzie odpowiedzialny za koordynowanie realizacji Twoich projektów z zakresu e-marketingu (kampanie reklamowe Google Ads, Facebook Ads)
• Utworzy dedykowane zaplecze na stronie (CMS – System Zarządzania Treścią)
• Pomoże Ci w zidentyfikowaniu Twoich potrzeb i zarekomenduje najlepsze rozwiązania dostępne na rynku reklamy internetowej

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.