Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: - przegląd tekstów i zamieszczonych grafik (znaczników) - ocenę optymalizacji treści pod kątem fraz kluczowych - wskazanie elementów ...
Czytaj dalej →Dobry copywriter potrafi zawrzeć w treści oferty handlowej kluczowe informacje w sposób przystępny, atrakcyjny i oryginalny. Podstawą copywritingu jest umiejętna gra słów...
Czytaj dalej →W celu przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, należy w pierwszej kolejności dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Tworząc listę słów kluczowych należy wziąć pod uwa...
Czytaj dalej →Popularność tagów rosła wraz z rozwojem i popularnością Twittera. 23 sierpnia 2007 roku, Chris Messina (pomysłodawca hashtagów) zaproponował system do tagowania wybranych...
Czytaj dalej →Grupa docelowa jest ustalana wg kryteriów tj.: lokalizacja, dane demograficzne, rodzaj pracy, zainteresowania czy status. Dzięki zastosowanym filtrom Facebook Ads sam wyz...
Czytaj dalej →Czy masz stronę firmową lub bloga? Jeśli odpowiedź brzmi "tak", niezależnie od tego, czy są one do użytku osobistego, czy biznesowego, potrzebujesz Google Analytics. Oto ...
Czytaj dalej →