Masz pytania? Napisz do nas

Dobry copywriting

Blog copywriting seo

Dobry copywriter potrafi zawrzeć w treści oferty handlowej kluczowe informacje w sposób przystępny, atrakcyjny i oryginalny. Podstawą copywritingu jest umiejętna gra słów...

Czytaj dalej →

Linki sponsorowane Google

Blog linki sponsorowane google

W celu przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej, należy w pierwszej kolejności dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Tworząc listę słów kluczowych należy wziąć pod uwa...

Czytaj dalej →

Hashtag w Social Media

Blog hashtag w social media

Popularność tagów rosła wraz z rozwojem i popularnością Twittera. 23 sierpnia 2007 roku, Chris Messina (pomysłodawca hashtagów) zaproponował system do tagowania wybranych...

Czytaj dalej →

Reklama Facebook Ads

Blog reklama internetowa facebook ads

Grupa docelowa jest ustalana wg kryteriów tj.: lokalizacja, dane demograficzne, rodzaj pracy, zainteresowania czy status. Dzięki zastosowanym filtrom Facebook Ads sam wyz...

Czytaj dalej →

Statystyki Google Analytics

Blog statystyki google analytics

Czy masz stronę firmową lub bloga? Jeśli odpowiedź brzmi "tak", niezależnie od tego, czy są one do użytku osobistego, czy biznesowego, potrzebujesz Google Analytics. Oto ...

Czytaj dalej →

Strona mobilna czy responsywna

Blog strona mobilna i responsywna

Jak już wspomnieliśmy, strona mobilna jest przeznaczona wyłącznie dla urządzeń mobilnych (smartfony, tablety), jest znacznie lżejsza niż strona responsywna (posiada okroj...

Czytaj dalej →

Co to jest Landing Page i CTR

Blog landing page i ctr

Landing Page to kreacja, która zawiera w sobie: - pożądany i przyciągający uwagę nagłówek - CTA – call to action, graficzny odnośnik wzywający do podjęcia danej akcji p...

Czytaj dalej →

Strategia SEO i wzrost sprzedaży

Blog strategia seo i pozycjonowanie stron

Dobrze opracowana strategia SEO działa na korzyść danego serwisu przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu i dostarcza użytkownikowi najbardziej przyjazny, najszybszy i najbard...

Czytaj dalej →

Czym jest współczynnik konwersji

Blog kampanie adwords i współczynnik konwersji

Mówiąc najprościej, współczynnik konwersji to odsetek użytkowników odwiedzających stronę docelową, którzy konwertują, czyli wykonują określone czynności na stronie, wg us...

Czytaj dalej →
We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.