Skuteczne działania SEO wydobywają potencjał Twojej strony internetowej.
Sama obecność w Internecie tak naprawdę o niczym nie świadczy, liczy się natomiast widoczność i popularność Twojej strony WWW. Przy ponad 90% udziału Google na rynku wyszukiwarek internetowych, pozycjonowanie jest obecnie relatywnie najtańszą i najbardziej skuteczną formą reklamy i pozyskania nieskończonej liczby nowych klientów zarówno teraz, jak i w dalszej przyszłości. Narzędziem wspomagającym pozycjonowanie jest Google AdWords. Dzięki kampaniom bannerowym oraz linkom sponsorowanym w wyszukiwarce jesteśmy w stanie dotrzeć do osób poszukujących wybranych usług oraz produktów. Kampanię można rozpocząć nawet w ciągu jednego dnia, a dzięki systematycznie prowadzonej optymalizacji znacząco obniżyć koszty dotarcia do pojedynczego klienta. W pełnej ofercie Google Adwords mamy do wykorzystania m.in: linki sponsorowane, kampanie bannerowe w sieci graficznej, remarketing, Google Shopping.
Rozumiejąc ten fakt, widzimy, że pozycjonowanie jest doskonałą inwestycją, która przynosi zwrot kosztów dzięki zyskom ze wzrostu sprzedaży produktów lub usług. Dzięki pozycjonowaniu na Twoją stronę WWW trafiają wyłącznie osoby zainteresowane daną ofertą, dzięki czemu istnieje ogromna szansa, że te konkretne osoby zakupią pożądane produkty lub skorzystają właśnie z Twoich usług. Nic tu nie dzieje się przypadkowo. Żadna inna forma reklamy internetowej nie jest pod tym względem tak efektywna.