Masz pytania? Napisz do nas

Pozycjonowanie stron | Strategia i optymalizacja SEO

Skutecznie wyciągamy strony na większą widoczność!

W Google, jak na zawodach, liczą się tylko pierwsze 3 miejsca.

Pozycjonowanie stron + SEO zawierające:

audyt i opracowanie zaleceń optymalizacyjnych, tworzenie treści, link buidling, personalizację i UX

Skuteczne działania SEO wydobywają potencjał Twojej strony internetowej.

Cięcie kosztów

Należy pamiętać, iż algorytmy wyszukiwarek nie pozwalają matematycznie wyliczyć czas, po którym Twoja strona znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Z tego też względu nie pobieramy żadnych opłat za pozycjonowanie, aż do momentu uzyskania przez daną stronę WWW ustalonych i zadowalających efektów, czyli wysokich pozycji na wybrane przez Ciebie frazy kluczowe. W przypadku, gdy strona uplasuje się na niższych pozycjach niż ustalone, dokładamy codziennie wszelkich starań, aby szybko i skutecznie polepszyć tę sytuację. Dzięki takiemu rozwiązaniu masz 100% pewności i zaufania, że Twoje pieniądze nie są marnotrawione i płacisz jedynie za rezultaty procesu pozycjonowania, czyli tylko i wyłącznie wówczas, gdy Twój serwis osiągnie wysokie pozycje w sieci. Pozycjonowanie pozwala na osiągnięcie naturalnie wysokich pozycji w wyszukiwarkach, w odróżnieniu od linków sponsorowanych

Cena za pozycje

Kwoty za pozycjonowanie naliczane są zwykle miesięcznie i są one ściśle powiązane z wynikami zapytań na daną frazę kluczową. Innymi słowy im więcej jest takich zapytań (nierzadko powyżej 1 mln), tym wyższa jest cena, ponieważ w procesie pozycjonowania (swoistym wyścigu) trzeba pokonać dużą ilość stron należących do konkurentów. Drugim czynnikiem determinującym cenę jest pozycja osiągnięta przez stronę w tzw. pierwszej 10-tce Google – cena za frazę wzrasta proporcjonalnie do osiągniętej pozycji z przedziału 1-10. Umiejętne pozycjonowanie zapewni Twojej stronie popularność nie na 5 minut, ale na tak długo, na ile sam chcesz. A więc bądź widoczny – zajmij pierwsze miejsca.

Nie ma Twojej firmy w sieci? Nie istniejesz.

Sama obecność w Internecie tak naprawdę o niczym nie świadczy, liczy się natomiast widoczność i popularność Twojej strony WWW. Przy ponad 90% udziału Google na rynku wyszukiwarek internetowych, pozycjonowanie jest obecnie relatywnie najtańszą i najbardziej skuteczną formą reklamy i pozyskania nieskończonej liczby nowych klientów zarówno teraz, jak i w dalszej przyszłości. Narzędziem wspomagającym pozycjonowanie jest Google AdWords. Dzięki kampaniom bannerowym oraz linkom sponsorowanym w wyszukiwarce jesteśmy w stanie dotrzeć do osób poszukujących wybranych usług oraz produktów. Kampanię można rozpocząć nawet w ciągu jednego dnia, a dzięki systematycznie prowadzonej optymalizacji znacząco obniżyć koszty dotarcia do pojedynczego klienta. W pełnej ofercie Google Adwords mamy do wykorzystania m.in: linki sponsorowane, kampanie bannerowe w sieci graficznej, remarketing, Google Shopping.

Rozumiejąc ten fakt, widzimy, że pozycjonowanie jest doskonałą inwestycją, która przynosi zwrot kosztów dzięki zyskom ze wzrostu sprzedaży produktów lub usług. Dzięki pozycjonowaniu na Twoją stronę WWW trafiają wyłącznie osoby zainteresowane daną ofertą, dzięki czemu istnieje ogromna szansa, że te konkretne osoby zakupią pożądane produkty lub skorzystają właśnie z Twoich usług. Nic tu nie dzieje się przypadkowo. Żadna inna forma reklamy internetowej nie jest pod tym względem tak efektywna.

CENTRUM DOWODZENIA

Artanis tworzenie stron internetowych

Artanis

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
CM Arnica tworzenie stron internetowych

CM Arnica

Realizując wszystkie założenia, responsywna strona internetowa posiada zintegrowany System Zarządzania Treścią, pozwalaj
hashtag w social media

Nr 7 - Hashtag w Social Media

Paweł Lisowski

Hashtag jest to słowo lub wyrażenie poprzedzone symbolem # (potocznie kratka), bez użycia spacji, będące formą znacznika (ang. tag). Hasztagi umożliwiają grupowanie wiadomości w obszarze jednego serwisu internetowego i  tym samym pomagają użytkownikom w przeglądaniu contentu strony.

Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu: Hashtag w Social Media.

Audyt SEO

Blog audyt-seo

Zazwyczaj audyt SEO ma na uwadze: - prz...

Czytaj

Facebook to życie

Blog facebook-to-zycie

Social media marketing wypracował własne...

Czytaj

Podaj dalej

Blog podaj-dalej

Marketing wirusowy jest „przenoszony” od...

Czytaj

W czym jeszcze możemy Ci pomóc?

Podoba Ci się nasz artykuł? Możemy zdecydowanie bardziej usprawnić funkcjonowanie Twojej firmy, doradzić Ci jak „zaprzyjaźnić” się z hasłami e-commerce lub wdrożyć dedykowane rozwiązania na potrzeby Twojej strony. Zadzwoń: +48 602 708 864 lub wyślij zapytanie: biuro@projektancistron.pl

Paweł Lisowski

Senior Positioner/SEO

Nie spocznie dopóki nie osiągnie wyznaczonych celów, konsekwentny w swoich działaniach i odpowiedzialny za powierzone projekty. Na bieżąco aktywnie śledzi techniczne nowinki związane z wyszukiwarką Google pod kątem statystyk i algorytmów. Pozycjoner ze sporą dozą kreatywności i intuicji w projektowaniu strategii pozycjonowania stron. Uwielbia współzawodnictwo w sportach grupowych, w szczególności siatkówkę.

Zobacz wszystkie publikacje Autora

Twoje zamówienie wykona Specjalista, który:

• Będzie odpowiedzialny za długoterminowe planowanie, realizację oraz rozwój strategii SEO dla Twojej firmy
• Wykona pozycjonowanie i optymalizację Twojego serwisu internetowego pod kątem wybranych fraz kluczowych
• Będzie odpowiedzialny za przeprowadzanie konsultingu z klientem z zakresu SEO/SEM

We take processes apart, rethink, rebuild, and deliver them back working smarter than ever before.