Pozycjonowanie stron
Skutecznie wyciągamy strony na większą widoczność! W Google, jak na zawodach, liczą się tylko pierwsze 3 miejsca.
- Home
- Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron | Strategia i optymalizacja SEO
199 zł netto
gwarancja stabilności ceny
Pozycjonowanie WWW
• audyt SEO i UX
• optymalizacja treści
• link building
• personalizacja contentu
• planowanie architektury strony
• podpięcie strony do GSC i GA
• pozycjonowanie lokalne i zagraniczne
• analiza linków przychodzących (Pingwin Google)
• śledzenie aktualizacji Google
• monitorowanie pozycji słów kluczowych
• badanie rynku
• raportowanie działań
Jak pozycjonowanie stron jest wyliczane?
Cięcie kosztów
Należy pamiętać, iż algorytmy wyszukiwarek nie pozwalają matematycznie wyliczyć czas, po którym Twoja strona znajdzie się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Z tego też względu nie pobieramy żadnych opłat za pozycjonowanie, aż do momentu uzyskania przez daną stronę WWW ustalonych i zadowalających efektów, czyli wysokich pozycji na wybrane przez Ciebie frazy kluczowe. W przypadku, gdy strona uplasuje się na niższych pozycjach niż ustalone, dokładamy codziennie wszelkich starań, aby szybko i skutecznie polepszyć tę sytuację. Dzięki takiemu rozwiązaniu masz 100% pewności i zaufania, że Twoje pieniądze nie są marnotrawione i płacisz jedynie za rezultaty procesu pozycjonowania, czyli tylko i wyłącznie wówczas, gdy Twój serwis osiągnie wysokie pozycje w sieci. Pozycjonowanie pozwala na osiągnięcie naturalnie wysokich pozycji w wyszukiwarkach, w odróżnieniu od linków sponsorowanych.
Cena za pozycje
Kwoty za pozycjonowanie naliczane są zwykle miesięcznie i są one ściśle powiązane z wynikami zapytań na daną frazę kluczową. Innymi słowy im więcej jest takich zapytań (nierzadko powyżej 1 mln), tym wyższa jest cena, ponieważ w procesie pozycjonowania (swoistym wyścigu) trzeba pokonać dużą ilość stron należących do konkurentów. Drugim czynnikiem determinującym cenę jest pozycja osiągnięta przez stronę w tzw. pierwszej 10-tce Google – cena za frazę wzrasta proporcjonalnie do osiągniętej pozycji z przedziału 1-10. Umiejętne pozycjonowanie zapewni Twojej stronie popularność nie na 5 minut, ale na tak długo, na ile sam chcesz.
- Audyt strony to dokładna analiza treści merytorycznych na danym serwisie, pod kątem jej pozycji w wynikach wyszukiwania Google, tzw. SERP (Search Engine Results Pages).…
Nie ma Twojej firmy w sieci? Nie istniejesz.
ama obecność w Internecie tak naprawdę o niczym nie świadczy, liczy się natomiast widoczność i popularność Twojej strony WWW. Przy ponad 90% udziału Google na rynku wyszukiwarek internetowych, pozycjonowanie jest obecnie relatywnie najtańszą i najbardziej skuteczną formą reklamy i pozyskania nieskończonej liczby nowych klientów zarówno teraz, jak i w dalszej przyszłości. Narzędziem wspomagającym pozycjonowanie jest Google AdWords. Dzięki kampaniom bannerowym oraz linkom sponsorowanym w wyszukiwarce jesteśmy w stanie dotrzeć do osób poszukujących wybranych usług oraz produktów. Kampanię można rozpocząć nawet w ciągu jednego dnia, a dzięki systematycznie prowadzonej optymalizacji znacząco obniżyć koszty dotarcia do pojedynczego klienta. W pełnej ofercie Google Adwords mamy do wykorzystania m.in: linki sponsorowane, kampanie bannerowe w sieci graficznej, remarketing, Google Shopping.
Rozumiejąc ten fakt, widzimy, że pozycjonowanie jest doskonałą inwestycją, która przynosi zwrot kosztów dzięki zyskom ze wzrostu sprzedaży produktów lub usług. Dzięki pozycjonowaniu na Twoją stronę WWW trafiają wyłącznie osoby zainteresowane daną ofertą, dzięki czemu istnieje ogromna szansa, że te konkretne osoby zakupią pożądane produkty lub skorzystają właśnie z Twoich usług. Nic tu nie dzieje się przypadkowo. Żadna inna forma reklamy internetowej nie jest pod tym względem tak celna i efektywna zarazem.